A STANĘ SIĘ ODKRYWCĄ
Wczesna nauka czytania
Podjęcie nauki czytania już we wczesnym dzieciństwie tworzy lepsze warunki do odbierania i przetwarzania bodźców otaczających dziecko, a więc do jego rozwoju intelektualnego. Umiejętność czytania ze zrozumieniem staje się podstaowywm motorem dalszego rozwoju. Dzięki niej dziecko może samodzielnie poszukiwać, odkrywać i doświadczać. Wczesna umiejętnośc czytania pozwoli dziecku zmniejszyć stres związany z rozpoczęciem edukacji szkolnej, doświadczyć sukcesów i skupić uwagę na informacji.
Płynna i czytelna mowa
Mowa jak każda sprawność wymaga doskonalenia. Mały człowiek nabywa mowę i przyjmuje poprawne wzorce poprzez kontakt z otoczeniem.
Rozwój myślenia matematycznego
U podstaw myślenia matematycznego stoją już pierwsze procesy i próby porównywania, doświadczania i odkrywania pojęć i zalezności. Kształtują się one od pierwszych samodzielnych kroków dziecka syetmatycznie po to, żeby w wieku szkolnym pozwolić swobodnie wejść w świat liczb, symboli i znaczeń.
Język angielski
Ucząc języka angielskiego dzieci stawiamy sobie trzy podstawowe cele.
Po pierwsze, chcemy nauczyć młodych uczniów spontanicznej mowy oraz samodzielnego układania zdań.
Po drugie, naszym celem jest nauczenie gramatyki w taki sposób, by dziecko umiało zastosować tę wiedzę w praktyce.
Po trzecie, przygotowujemy do nauki języka angielskiego w szkole.
Aby te trzy cele spełnić od samego początku wprowadzamy czytanie globalne w celu wyeliminowania literowania. Jest to szczególnie istotne w przypadku języka angielskiego, który przecież charakteryzuje się rozbieżnością w wymowie i pisowni. Jednocześnie korzystamy z dwóch najwazniejszych dla człowieka kanałów nabywania wiedzy z percepcji słuchowej i wzrokowej. Tak żeby obraz łaczył się w umyśle ze znaczeniem i brzmieniem słowa. Podczas wprowadzania słów korzystamy z programowanie języka tak, żeby dziecko w pierwszej kolejności poznało słowa najczęstsze w jego życiu i bezpośrednio z nim związane. Podczas zabaw z językiem pracujemy nad rozwojem naturalnych kompetencji dziecka stymulując rozówj myślenia logicznego, rozumienia, percepcji i koncentracji. Dzięki takiemu podejściu dzieci nie tylko nie kojarzą nauki języka ze żmudnym wypełnianiem stron w podręczniku, ale przede wszystkim nabywają praktycznych umiejętności, które mogą wykorzystać w realnych sytuacjach dotyczących ich obecnego życia.
Organizacja zajęć
Zajęcia grupowe
Praca w małych 2-4 osobowych grupach
Praca w grupie dodatkowo wspiera ćwiczenie dialogu i współpracy oraz motywuje do sukcesu
Koszt udziału dziecka w grupie 160 zł/miesiąc, 1 godzina zajęć w tygdniu.
Zajęcia indywidualne
Pozwalają dostosować tempo i charakter pracy do indywidualnych potrzeb i mozliwości dziecka
Koszt pojedynczych zajęc 90 zł za 60 minut zajęć (60 minut to czas na parcę z dzieckiem, rozmowę z rodzicem i przygotowanie miejsca zajęć zgodnie z potrzebami w zkaresie przeciwdziałania COVID-19)